BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 September 2010

Wake Me Up When 19th September......



Salam Semua...Hari Ini 19hb September...Merupakan Tarikh Yang Aku Tunggu Setiap Tahun...It's My Birthday...Sekarang Ni Aku Berumur 24 Tahun (2010 - 1986 = 24)...Dah Meningkat Umurku...Ramai Yang Wish HAPPY BIRTHDAY pada aku...Aku Ucapkan Ribuan Terima Kasih Yang Tak Terhingga Kepada Semua...Ucapan HAPPY BIRTHDAY tu jer dah cukup bagiku...(tapi tak tahu la kot2 ada yg nak bagi hadiah...heheh)...

Seingat aku, orang yang terakhir memberi hadiah sempena birthday aku ialah FATEN LIYANA...Tak silap aku tahun 2007...haha...hadiah yang diberikan sgt unik...tak boleh beritahu korang coz sgt bahaya jika aku dedahkannya disini...hehe

Tak kisah la ada hadiah atau tidak...yang penting ikhlas...semoga dengan umurku yang dah pun mencecah 24 tahun ni dapat mematangkan aku, seterusnya dapat memperbaiki hidup ku untuk ke peringkat yang lebih tinggi dari yang biasa...Insyaallah...ONCE AGAIN....THANKS FOR THE WISHES...